Hej Alla Nya Fikare!

När jag tittade på statistiken på senaste tiden kan jag med stor glädje medela att vi har ökat antal läsare med 200% den sensaste veckan! Inte helt fel :) Gissar på att det är alla våra nya medlemmar som bestämde sig för att bli en del av Kungsholmen bästa förening i tisdags på Föreningsmässan. Så jag häslar er alla välkommna!

I tisdags var det som sagt föreningsmässa för alla föreningar på Kunsholmens gymnasium. Denna mässa finns för att ge föreningarna en chans att prestentera sig för skolans nya elever. Varje förening får gå upp några minuter på scenen i aulan och framför alla ettor berätta om sig själva, vad man gör m.m. Fikaföreningen representerades av dess ordförande, vice ordförande och vår älskade maskot; Cupcakeen. Efter presentationerna har man möjlighet att gå med i de olika föreningarna, samt prata med deras medlemmar. Jag blev så himla glad över att det verkar finnas otroligt många fikasugna engagerade männsikor som vill vara med i vår förening. Förra året värmde vi bara upp, nu är vi värma i kläderna och redo att anordna det bästa fikaåret EVER!! // Susanna 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0