Det blev att baka en annan kaka

Jag lovade att medela utgången i cheesecakekampen så fort jag bakat New York Cheesecaken som jag skrev om i tidgare inlägg. Men när jag stod i affären för att köpa ingredienserna till den lilla kakan, fick jag ett plötsligt infall. CHOKLAD! Ni vet hur det är, när man bara känner att man måste ha något härligt chokladigt. Detta resulterade i att jag istället för att komma hem med degistivekex och creme cheese, kom hem med mörk choklad, vispgrädde och hallon. Min vision; Chokladfudgetårta, serverad med lättvispas grädde och hallon. Resultatet gjorde varken mig eller familjen besviken! Ni måste testa!!! Som de allra flesta gånger hittade jag receptet på Tasteline :) (http://www.tasteline.com/ReceptSok/chokladfudgetårta) GO FIKA på er <3 // Susanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0