Bullbak!

Hej alla söta!
Till på måndag är det ju tänkt att vi ska baka bullar och dela ut i skolan, kanelbulledagen till ära! ;) Susanna kom med förslaget att vi skulle dela ut bullarna gratis och jag tror att det kan vara en ganska bra idé. Det ger ett positivt och generöst intryck. Det vore egentligen ganska konstigt om vi som "gratis förening", som det står på våra affischer att vi är, tog betalt för bullarna.

Nästa grej är var och hur vi ska baka bullarna. Jag har sagt att vi kanske kan vara hos mig, men nio personer kan bli lite många, så jag undrar om det är någon fler som kan tänka sig att erbjuda sitt kök under morgondagen, så kan vi kanske dela upp oss mellan två ställen? ;)

Vad tycker ni? :)

PS. är det någon som har kollat upp om det är okej att dela ut bakverk hur som helst, man behöver inget klartecken från rektorn eller liknande?


Yummie!


/Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0