Baka liten kaka

Hej alla mysfikare! Nu drar vi igång aktiviteten hät på bloggen efter lång skön sommar med fika i bersån och glassar på stranden. Jag har hittat en ny bakrelaterad aktivitet som kommit att uppta mycket av min tid vid datorn den senaste tiden; nämligen bakbloggar. Underbara, söta gulliga små bloggar drivna av baksugna tjejer. Det var så jag hittade min senaste bakförälskaelse, denna godning har gjort succe bland fikaföreningens styrelse. Helt perfekt underbart mumsig. Självklart måste jag dela med mig till er också ;) <3

http://baktokig.blogg.se/2010/april/cheesecakekladdkaka-med-hallon.html#comment

Detta är min nya älskling, den ultimata blandningen! Kladdig kladdkaka, cheesecake och hallon, yummi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0